Zavolejte nám (Po-Pá 8:30-15)

Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

Pokud jste právě obdrželi své boty, ale zjistili jste, že by pro vás byla vhodnější jiná velikost nebo preferujete jiný model? Stačí jednoduše odstoupit od kupní smlouvy. Je to opravdu snadné. Lhůta pro vrácení obuvi je 14 dnů od převzetí. Obuv musí být nenošená bez známek opotřebení.

VRÁCENÍ PŘES ZÁSILKOVNU

  • vyplňte vytištěný Formulář o odstoupení od smlouvy,
  • obuv spolu s vyplněným formulářem pečlivě zabalte do krabice,
  • balíček předejte na podacím místě Zásilkovny s kódem 98486276,
  • pro podání je možné i zadat balíček do aplikace. Jak na to? V aplikaci vyberte "Zásilky", klikněte na "Plus" v pravém horním rohu, vyberte možnost "Vrátit zásilku" a zadejte výše uvedený kód,
  • peníze Vám do 14ti dnů vrátíme na Váš účet.

 

REKLAMACE

Může se stát, že boty mají výrobní vadu a je potřeba je reklamovat. Pro co nejjednodušší a nejrychlejší vyřízení doporučujeme následující postup.

  1. Zvažte, zda je reklamace oprávněná - viz nejčastější důvody neopodstatněných reklamací níže.
  2. Nafoťte vadu obuvi (ideálně více fotografií a detail vady) a pošlete nám ji na adresu info@pegres.cz.
  3. Budeme Vás kontaktovat ohledně řešení reklamace, případně Vás požádáme o odeslání bot pro posouzení reklamace.

Neopodstatněné reklamace - rozdíly mezi životností a zárukou

Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání – při nesprávném či intenzivním používání dojde k jejímu opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:

  • Obuv byla užívána k nevhodnému účelu (např. na jízdu na odrážedle, vycházková obuv na sport, interiérová obuv venku apod.).
  • Obuv byla užívána nevhodným způsobem a vada vznikla mechanickým opotřebením (nejčastěji odřené špičky/nárty od lezení nebo klečení).
  • Vada nebyla reklamována v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo i po jejím vzniku dále používáno a předáno k reklamaci až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod.) a celkově vynošené obuvi.
  • Jedná se o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze…)
  • Vada je způsobena nesprávnou péčí - skladování ve vlhku, absence pravidelné impregnace a krémování, praní, nevhodné čištění, aplikace čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušení sálavým teplem, v sušičce či fénem, nadměrné vystavování slunci či zářivkovým tělesům, neodborný zásah kupujícího-spotřebitele.

Potřebujete poradit s reklamací či vrácením zboží? Zavolejte nám v pracovní dny od 8 do 14 hodin na telefonní číslo +420 725 451 444 nebo nás kontaktujte na emailu info@pegres.cz.